Gran èxit de participació en el Gran Recapte 2011 que es va dur a terme els dies 25 i 26 de novembre a tot Catalunya, també a Agramunt. La Fundació del Banc dels Aliments, que era l'entitat organitzadora de la campanya, ha xifrat en 1.100 tones aproximadament, el volum d'aliments que es van recollir durant aquells dos dies a tot Catalunya, una quantitat que triplica la que es va aconseguir en l'edició de l'any anterior.
A casa nostra, la recollida també va tenir molt bona acollida per part dels agramuntins, ja que es van recaptar 880 quilos d'aliments. Davant de la gran resposta que va tenir la campanya, l'Ajuntament d'Agramunt s'està plantejant repetir-la només a nivell municipal, en cas que sigui necessari.
Els aliments que més es van recollir van ser l'arròs, més de 200 quilos, els llegums, la pasta, la llet i la farina. Tots els productes recollits, ara, s'han emmagatzemat al Banc d'Aliments d'Agramunt per repartir-los, posteriorment, entre les famílies més necessitades del nostre municipi.
